Снимка на блога

Снимка на блога

Внимание :

Всички лица и събития, описани в този блог, са плод на авторовото въображение и нямат нищо общо с реалността. Всяка прилика с действителни хора, имена, места и действия е напълно случайна.

петък, 7 септември 2012 г.

Ники - таксито


И той бе съквартирант на Кичка и той бе по тънката част. Нанесъл се след като се изнесла кака Тотка и взела заедно със себе си всичките крушки…………… Тя Кичка веднъж ми бе разказвала неговата история, ама тоя ден ме хвана на къс пас, тъкмо бях запалил цигара на балкона и тя си изнесе стола :
- Голяма жега – каза каката и отпусна морно пърдялник на стола. – Днеска пак ми се обади Никито и ме разсмя.
- А стига се дърпа той човека ти се надява, за какво си я стиснала тая, на пестил ли ще я правиш ?
- Той куварин бе ! Не го ща !
- Щото ти си девствена нали ? Дай му на човека бе, не го мъчи ! – влязох в любимия си образ на идиот.
- Да ти кажа честно човека не е лош ама и много стиснат бе и много ходи. Той е от Тракия някъде и голям бизнес имал със земеделски земи, даже го има на снимка с министъра. Канеше ме да му отида на гости ама аз на ли съм все тука. Той така прави: 6 м. в Америка 6 м. в България. И не дава пари – следваше детайлно описание как не дал пари за сина си за еди си какво и как жена му дето работела като фризьорка трябвало да храни децата му. Такива ги бях слушал много още в България и ги пропусках .
- То туй ясно сега, ама на тебе ще дава ! – реших да ободря каката.
- Той не се спря ! Три месеца живя тука и три различни ги води.
- Браво на човека, ти вместо да се радваш че може на тия години!
- И с една рускиня бе живял ама си отишъл в България и там имал друга любовница и не й вдигал на рускинята телефона и тя му изхвърлила багажа.
- Виждаш ли какви сте жените ? – налях масло .
- Той постоянно има все някоя .
- Е къде ги намира бе, само аз съм на сухо в тая Америка ?
- Тая последната, не зная къде я намерил ама била на ливинг. Почивала на две седмици и се любили през почивният и ден, добре де ама нашият нали е нахален …
- Да не е ходил и на работата й ……?- много българки прибираха любовниците си докато бабата спеше.
- Направо и казал : „ ……… Ти като си на работа аз какво ще правя сам …… ?“
- И тя ? – трябваше да й вадя на Кичка думите с ченгел .
- Нищо. Казала му : „……ще се чукате със съквартирантката ми„ Те двете делели една стая и почивали през седмица.
- И сега ?
- А ми нищо и двете ги работи. Даже съквартирантка била по-добра – завърши кака Кичка.
Пламен Пенчев-Пламо

5 коментара:

  1. Оh de gi zavarta6 se tia oba4e interesno 6te mi bade da vidia ne6to napisano ot teb bez temata za seksa ili seksa samo zagatnat ili seksa bez vulgarnostta vinagi sa bili interesni razkazite ti ama sega mi hrumna kakvo bi bilo ako...

    ОтговорИзтриване
  2. Не е хубав нещо му липсва някой думи ги махни и замени напр. пърдялник и такива други по-меко бе! И правописни грешчици има редактирай груба чернова е може да излезе нещо по-шаренк. Работи бе !

    ОтговорИзтриване
  3. Нищо особено, дори не е интересен, това ми е мнението .

    ОтговорИзтриване
  4. Венцислав Великов11 септември 2012 г. в 12:38

    Ха, ха, ха. Това за Ники таксито ме просълзи от смях. Как виждаш, намираш тези теркове, не знам, то всички сме така, но ти имаш очи за тях !

    ОтговорИзтриване
  5. Г.Витанов БОГАТ16 октомври 2012 г. в 11:24

    ПОЗДРАВЛЕНИЯ! ЧУДЕСНИ НЕЩА! Защо се спотайваш до сега,бе,човек?! Слушам от тоя и оня,че тука в Чикаго има еди какъв си човек,който пише еди как си и еди какво си,а никой не се сети да ме свърже с тебе - ега ти диаспората сме... Сега сериозно! Изпрати ми няколко от твоите работи в уърд формат,една твоя снимка,портрет и кратко био,нали,трите имена и селото,роден еди кога и еди как си,учил -неучил,работил-неработил,написал, публикувал и т.н.т,абе и майчиното си мляко в двадесетина реда.Тъкмо нямам качествен материал за страницата на СБП В САЩ И ПО СВЕТА в "България сега" за следващия брой.Защото тука ме залива такава графомания и псевдолитература - ум да ти зайде.Ти пишеш чудесно,само дето /виждам,че и в коментарите ти в блога,някои са забелязали/ на края нищо не се случва.Моя даскал по писане и мой приятел от деинство Антон Павлович Чехов казваше,че като се появи пищов в разказа,той все някога трябва да гръмне - иначе защо ще се появява пищова.И че,като хванеш ти сладкодумно читателя си,той гълта думите ти като лакомство,така се отдава на четивото ти,че ти вярва като глупак и очаква от тебе,освен сладкодумните ти приказки,ами и да му кажеш нещо,акъл да му дадеш - поука някаква.И като я няма поуката на края,тоя си вика,абе добре разказва,ама не разбрах защо ми казва тия работи! Гледаш - вафла,вкусна и сладка на вид,речеш да хруснеш - оказва се талашит.Покойният Дончо Цончев,вече не виртуален като Чехов,а истински приятел от детинство казваше,че най-късият разказ е вица.Няма ли виц в разказа - няма разказ.То и аз често се хващам,че съм започнал да пиша нещо,абе иде ми речка,ама не знам какво искам да кажа с това и го зарязвам,докато не ми текне.Пламене,извини ме,че се отвлякох в мохабет,но ако искаш - нека направим така.Ако се знаехме по-рано,щях да те включа в Алманаха на нашия съюз. ПОЗДРАВИ!

    ОтговорИзтриване