Снимка на блога

Снимка на блога

Внимание :

Всички лица и събития, описани в този блог, са плод на авторовото въображение и нямат нищо общо с реалността. Всяка прилика с действителни хора, имена, места и действия е напълно случайна.

вторник, 7 февруари 2012 г.

Бай Стойне коцкарето


Ето че се настани оная шафрантия Любовта в скромният ни дом . Копелето й, Амур гадно, като талибанин и в гърба порази Кичка. Тя имаше един бивш съквартирант – Ники Таксито. Та той живял 3 месеца с нея но, каката геройски устояла и не му дала. Та от тогава Никито я четеше като добро честно и скромно девойче. От време на време и се обаждаше колкото да провери дали не си е променила мнението , но тя стискаше сливата си, като за компот . Таксито се умори и реши да я пробута на приятелите си. Запозна я с един колега от такситата, но той имаше само домашен телефон и искаше тя да му се обажда, че да не го набута с минутите. Другия бе един сърбин без „ ауто“. Последния Кичка посъветва да й се обади като си купи. Двата пъти все късата клечка вадеше съквартирантката. Но последния път………… Пак и се обадил Ники и я попитал да ли да й даде телефона на Стойне стар емигрант, малко нелегален и младеещ за своите 63 . Каката се съгласила още повече, че бе безработна от 4 месеца, имаше свободно време пък и защо да не осребри дълго стисканият между краката й капитал.
- За първата среща – изповяда ми се Кичка няколко дена след събитието – му казах да дойде в нашият вилидж и да се паркира на Волгрийна . Аз отидох да го взема от там с моята кола и отидох ме на „Мистикото“ , то бе затворено и решихме да отидем на „Панерата“………………….
Бай Стойне нагъваше коравия емигрантски залък от къде 12 години. Родом от Петричките села бивш военен, бил първо в Германия 6 лазарника гурбетчия . После взел самолета за Щатите кацнал на О‘Хера метнал се на първото такси и поискал да го закарат в българската църква. Там се запознал с нашенци намерил квартира и така се завъртяло колелото. Осем месеца бил трокаджия, но видял, че не е за него и се преквалифицирал на дядогледеч. Женил се за една американска наркоманка а после за Минка, на която ние с Кичка веднага лепнах ме прозвището Свирката, но така или иначе с документи не можал да се сдобие.
- Но да ти кажа мене ме пази Господ – продължи съквартирантката ми . - Всичко мина добре и решихме да се разделим за днес аз го закарах с моята кола до Волгрийна и тъкмо да паркирам до неговата кола той ми вика : „ Свий тука не паркирай до моята ………………“. Какво се оказало, Коцкаро работел едно 37 г. каруцарско булче. Та трокаджийската благоверна за Кичкин късмет него ден се оказала на нашият селски Уолгрийн, видяла колата и почнала да му звъни по телефона. Нашият бил го включил на вибрации ама и оная не се отказвала и спряла колата до неговата и решила да го изчака. Ще неще и хванат по бели гащи , байното се изповядал още на първата среща. Заклел се че не искал тази връзка, но оня била нахална и какво да прави нашият човек с таз меката душа и тоз коравия……………. Кака Кичка го постави на изпитателен срок и каза да си оправи оплетените като свински черва връзки, щото се оказа че не бил разведен още и с Минка Свирката.Уж обещал да работи по въпроса и тъкмо да го запознае със сестра си и макето изчезна за 24 ч. Хем вързал Кичка и Сиса да го чакат за излизане. После се оправдал че го извикала младата , да й помогне за някакво легло и той отишъл с един приятел, оправили леглото обаче приятелят му пуснала, а не го не .
- Гледай сега какво нещо ! Ти вярваш ли му ? Не са били правили секс а само седели на дивана и са си говорили цяла нощ.
- А бе кажи му да й каже на тая, че ако трябва и аз нещо мога да помогна, сега то, че кръста ме боли ама като е за услуга......... - реших и аз да направя опит за скок в кипящия до мен любовен въртоп.
- Да, бе. Нали като се върне мъжът й да не се мъчи той , кучка, гадна каруцарска ! - - А ми така върне се човека от дълъг трип и легне да спи, а леглото падне – реших да не засягам въпроса за морала на шофьорските жени . Кичка , като шофьорска жена, тъща и свекърва по-добре ги разбираше от мене тия работи!
- И не му искала пари, само от време на време и давал някой долар на заем .
- Така ли му викат вече ? – не можах да се сдържа и се разсмях идиотски ! – Само се тряскат българските кучки и за пари се тряскат и колкото са по-разлабацани, толкова се правят на по-честни – реших да включа тук любимата си тема .
Добре, че Кичка разполагаше по роднинска линия с едно мощно оръжие - Сиса Миндила, нейна сестра и известна гледачка в българско Чикаго. Като метнала картите и се окьорила в чашата й, Сиса отсякла: „ Няма да е този твоят човек како! Ще по излизаш малко с него, а ма тебе те чака един рус………………“ Чака, ама къде ? Пък Стойнето напира и опитен дяволът му македонски. Освен това кавалер и танцьор. Завел я няколко пъти в църквата и на Ескадроните , пък да не говорим, че не си го бе слагала съквартирантката от 5 години . Та каката го удари на разврат и светски живот, то нови години ли не бяха , то партита ли ? Бях свидетел, макар и през стената на сефтето им. Каката ми го представи и уж отидоха да си говорят. Аз пуснах по силно музиката да не притеснявам младите и ги видях чак на следващия ден по обед…………. Показа се малко бай Стойне, колкото да отиде до тоалетната и каката пак го засмука в стаята си и така до 4-5 след обед когато се започваха танците в черквата. Влюбените се подмиха и отдадоха на светски живот а, аз останах да гледам филми и теша старо ергенската си мъка с лично приготвена мусака.
- Туй от танците и секса малко по отслабнах – връцкаше се един ден пред огледалото в хола, кака Кичка
- Вчера мерих една пола, дето миналата година не ми ставаше и сега я закопчавам ……..
- Хубаво, хубаво окуражих каката щото имаше нужда от доста танци и тряскане за да Й стане нормален пърдялника. С този дето го бе отпрала сега мязаше на селска даскалица.
Един ден Стойнето си взе болничен.Настинал, щото в квартирата му нямало парно и……………….
-Обадих му се снощи и той ми вика, че съм била много възпитано момиче защото не съм го тормозила цял ден. Тъй ли викам аз, значи си хепи че не си ме чувал цял ден ? – Яхна метлта кака Кичка и ми обясни всичко. Както често се случва в живота истината и разкрила баба Тотка стара нейна съквартирантка и врагиня, но като се срещнали в ресторанта на църквата плеснали с ръце и се прегърнали. Освен елитна готвачка в Русенската корабостроителница и родом от околните на града села, в Америка баба Тотка се препитаваше с чистене на един хотел и а събота и неделя най-често ловеше мъже в църквата. Стойне Коцкаро бил доста известен в българско Чикаго. За 12 г. емиграция имал само 2 квартири. Всичкият му багаж се събирал в старичката тойота – два сака парцали и един лаптоп. Търсил си работа само на ливинг и ако може с два почивни дни в месеца. Като го пуснели в оф дей го приютявала някоя пионерка старша възраст. Той ходел при нея с празни ръце, но с голяма паламарка в гащите . Каките го хранели и поели, дарявали я с ризка, я с гащи, по-доволните даже и резервоара на колата му пълнели. А със спестените пари вдигнал в Петрич четири етажен билдинг за чудо и приказ. Обаче нямал документи и сега работел на дава стана за жадувания паспорт. Освен с Кичка въртял и любов с някаква негова наборка, която вече минала изпита.
- А сега какви ги мислиш ? – попитах кака Кичка след разкритията й.
- Ще го разкарам, ама след като се появи оня русия. Тя и дъщеря ми тъй вика : „Инджойвай се мамо, но гледай да не те нарани“. А пък с този ще излизам да танцувам и ще се любя . Хубаво танцува , оная му работа е голяма и твърда, семето му не мирише и добре работи.
Пламен Пенчев-Пламо

12 коментара:

  1. Жив ли е този малоумник още ? Спомням си навремето го изгонихме от квартирата щото само ни муфтеше . Абсолютен дебил . Интересно е и как му се вързват жените? Ама като се има в предвид, че говорим за изкукали баби затворени по цял ден с някой болен или пък жените на шофьорите ? Те пък и колко са жени де и само на един мъж ли ?

    ОтговорИзтриване
  2. Бай Стойне е жив пример за продажната човешка природа и докъде може да стигне един българин набеден за полов атлет. Селско момче ( то в македонско град имали освен Солун и Скопие) дошло в големия град и обслужва слугините,а в село легенди се носят за него. Познавах един подобен дето за 12 г. бе изкарал с един чифт обувки. Ама в този край е така помаци, македонци ………. цигания, много претенции и голямо самочувствие. Това общо казано, а конкретно номерата на тоя са ясни. Героят на Щастливеца е жив, да ни е честит !

    ОтговорИзтриване
  3. Такива нелегални българки колкото искаш в Чикаго ! Байчето е техният мъжки еквивалент . Авторът не ни казва нищо ново и интересно какъв майстор на късия разказ, какви 5 лева ?

    ОтговорИзтриване
  4. Знам ги такива като тия, изтрещели от всякъде деменции, висят в църквите всеки почивен ден и само с клюки се занимават и търсят да прекарат някого. Как да направят далаверка и да изкярят два кинта туй им е смисъла и радостта от живота !

    ОтговорИзтриване
  5. Направо ме сбърка с тези екземпляри! Аз се чудя къде са терците, а те били в Америка!

    ОтговорИзтриване
  6. Това е една от страните на живота-звучи много долно и цинично но предполагам, че се случва и е реалност, човек не знае докъде може да стигне в тоя живот-затова се казва, не съди преди да си бил в подобна ситуация !

    ОтговорИзтриване
  7. Българи в Чикаго а? Алеко пасти да яде с "До Чикаго и назад" !

    ОтговорИзтриване
  8. Sled tozi razkaz po-lekoliti e na dy6ata sigyrno ima da ti vra6ta za ne6to 6tom se otnasia taka s teb ?

    ОтговорИзтриване
  9. Lelee, tova be6e goliam maitap:)) Imash chuvstvo za humor:)

    ОтговорИзтриване
  10. Na mesta e mnogo vulgaren ezika. No ti se otdava da pishesh

    ОтговорИзтриване
  11. Руслина Александрова26 март 2012 г. в 23:07

    Имах подходящо време и настроение тази сутрин и реших да прочета на воля от твоите разкази. Аз и преди съм чела, като си ми пращал и е много забавен стилът ти. Предаваш атмосферата на българския емигрантски живот. Малко в стила на Чудомир пишеш. Това, което не ми достига в част от разказите ти обаче е на финала. Остава ми едно незавършено, очаквам да се случи нещо при толкова цветно описание на всичко...а то се случва, но някъде в главата ти и не го предаваш на нас, дето чакаме да разберем оти ги ручахме жабетата... :) Но ти си ми слабост, слънце, а и като те чета ми става малко тъжно, дето не може да се намери баш каката за теб. Ко ги прайш тези жени, че ти бягат, беееееее???? Ни шъ да са само те криви, ша знайш ;) Обичам те! Пак пиши! Пращай ми, пък аз като съм на сгода, шъ читъ!

    ОтговорИзтриване
  12. Talant si, triabva da gi procheta vsichkite. Imash ogromno chuvstvo za humor:)) Mnogo tochno si opisal niakoi ne6ta po tipichno bulgarski v am. deistvitelnost. A imash li ne6to ob6to s geroite v tezi razkazi, chovek vse pak triabva da e prejivial ne6to takova ili da e sre6tal takiva hora pone no ti svaliam shapka!

    ОтговорИзтриване